Thursday, July 21, 2011

My Big Day!!



16 july 2011 hari yg amat bermakna buat diri ku..
inilah saat-saat yg ku nanti-nantikan..
akhirnya ak berjaya memiliki segulung Diploma yang amat berharga..
sekian lama bertungkus lumus menimba ilmu aku berjaya memilikinya..
semua ini adalah berkat doa dan sokongan dari family..
terima kasih semua jika tiada kamu semua ti
dak la aku sampai disini..
sayang kamu semua..muuahh...


akhirnya aku berjaya membuatkan mak & ayah menangis..
tanpa kamu berdua tidak tahu la pe nasib yang ak terima..
terima kasih mak ayah,jasamu xkan ku lpa sampai ble2..



thankz korang,korang la sahabat waktu ak susah senang..
korang la tempat rujukan aku mse belajar..
walaupon kita berlainan class..
korang juga la sahabat yang paling sporting..
aku xkn lupakn kenangan kita bersama..


korang la sahabat aku di dalam class..
terlalu banyak yang kita lalui bersama..
korang la teman class ak yang sangat ak sayang..
akhirnya kita da bersama-sama berjaya..


congratulation to all myfreinds
i will miss u all!!!


p/s:: kalau orang len boleh,kenapa kite tak boleh..

No comments: